Til medlemmer af Rulkedalens Grundejerforening
Vi indkalder hermed grundejere i Rulkedalens Grundejerforening til den ordinære generalforsamling 2025. Generalforsamlingen foregår
Tirsdag den 18. marts 2025 kl. 19.00 i Børnecenter Rulkedalen
Generalforsamlingen afvikles med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning for 2024
- Aflæggelse af regnskab for 2024 – se regnskabet her.
- Indkomne forslag:
- Der er modtaget forslag om køb og opsætning af Nabohjælp-skilte. Forslaget præsenteres på generalforsamlingen.
- Revneforsegling af asfalt på vænger. Bestyrelsen foreslår, at revner i asfalten på vænger forsegles, så levetiden af asfaltbelægningen forlænges. Forslaget har et budget på ca. 50.000 kr. og præsenteres på generalforsamlingen.
- Renovering af stier – fulddækkende overfladebehandling. Bestyrelsen foreslår en renovering af stier. Forslaget præsenteres på generalforsamlingen, men da bestyrelsen ikke har fastlagt det nødvendige omfang og udformningen af renoveringen, ønskes der et rammebudget på 150.000 kr.
- Fremlæggelse af budget 2025 og fastsættelse af kontingent – se forslag til budget 2025 her.
- Valg til bestyrelse
- Valg af kasserer – Stefan Hansen (RD112) – modtager genvalg
- Valg af bestyrelsesmedlem – Haakon Guldborg (RD30) – modtager genvalg
- Valg af bestyrelsesmedlem – Flemming Nielsen (RD62) – modtager ikke genvalg.
- Valg af bestyrelsessuppleant – Thomas Brønserud (RD76) – modtager genvalg
- Valg af revisorer
- Valg af revisor – Erik Olesen (RHV10) – modtager genvalg
- Valg af revisorsuppleant – ledig – bestyrelsen har ingen kandidater
- Valg af revisorsuppleant – ledig – bestyrelsen har ingen kandidater
- Eventuelt
- Fælles bestilling af algebehandling af tag
- Fælles affaldsindsamling 2025
Med venlig hilsen
Bestyrelsen